מצלמת גו פרו (GoPro)

אילו שימושים אנחנו יכולים לעשות בה

אחד מסוגי המצלמות הפופולאריות ביותר שנמצאות כיום בשימוש, בין אם זה בקרב צעירים או מבוגרים, אנשי מקצוע או חובבים, זו מצלמת גו פרו. מדובר בזן חדש, יחסית, של מצלמות אשר מאפשרות תיעוד תמונות וכן תיעוד וידיאו מרגעים שונים.

הרעיון של מצלמת גו פרו היא לאפשר לנו לצלם בכל נקודת זמן, מכל מקום בו אנחנו נמצאים, ברמה הכי גבוהה שיש. מדובר במצלמה שאנחנו יכולים להלביש על הבגדים שלנו, אנחנו יכולים להתקין אותה על גבי קסדות, אפשר לשים אותה על גבי תיקים ולצעוד איתה, וכן אנחנו יכולים להציב אותה במקומות שונים באופן נייח ולצלם את עצמנו ואת הסביבה כשאנחנו מבצעים פעילויות שונות.

בדרך כלל, נהוג להשתמש במצלמת זו, כאשר מבצעים פעילויות שונות בניידות, לרוב מדובר על פעילויות אקסטרים. למשל, אנחנו נמצא רוכבי אופניים שמשתמשים במצלמה זו, בין אם זה בשטח או בכביש, רוכבי אופנועים, מחליקים על סקייטבורד ורולרבליידס, גולשים בים, מחליקים בשלג וכן, אנחנו נמצא גם צוללנים רבים משתמשים במצלמות אלה (כמובן שהם ישתמשו במצלמות עמידות למים).

כפי שאפשר להבין, מצלמות GOPRO, אמורות להיות מותאמות לאופי השימוש ולתנאי השטח. כלומר, הן אמורות להיות מאוד חזקות, עמידות, הן אמורות לספק לנו אפשרות להשתמש בהן מבלי שהן ייפלו ומבלי שהן ייהרסו תוך כדי השימוש. לכן חשוב למאפיינים השונים של המצלמה, לא רק בהיבטים הטכניים שלה אלא גם בהיבטים נוספים.

לשם מה אנחנו נשתמש במצלמת גו פרו

יש לא מעט אנשים שירצו להשתמש במצלמה זו בשביל לתעד את עצמם. אך מעבר לכך, יש לא מעט שימושים שאפשר לעשות בתוצרים שהמצלמה יוצרת עבורנו.

למשל, אנחנו יכולים להשתמש בסרטוני וידיאו או תמונות לצורך פרסומות, שיווק וקידום, בין אם זה באינטרנט ובין אם זה במקומות אחרים.

כמו כן, אפשר להשתמש בצילומים לצורך הכנת סרטונים, קליפים, לצרכים אישיים וכן לצרכים מקצועיים שונים.

לא פעם קבוצות שיוצאים לטיולים מאורגנים, דואגים לקחת איתם מצלמה כזו, בשביל לתעד את המשתתפים ולהכין מהתמונות ומהסרטונים, מצגת מיוחדת עבורם.