מצלמות רכב

לשם מה אנחנו צריכים אותן

כמה פעמים קרה לכם ששוטר עצר אתכם בטענה שביצעתם עבירת תנועה, קיבלתם קנס או הזמנה למשפט, ולא היה לכם דרך להוכיח שלא ביצעתם שום עבירה? כמה פעמים קרה שהייתם מעורבים בתאונה קטנה, תאונה שנגרם נזק לרכב שלכם, והצד השני האשים אתכם למרות שברור לכולם שזו היתה אשמתו, אך לא היתה לכם דרך להוכיח זאת?

היום זה כבר לא יקרה לכם. אם תבחרו להתקין מצלמות לרכב, הרי שתוכלו ליהנות מאפשרות לתעד כל רגע בנסיעה. בין אם זה רגעים מתים ששום דבר לא קורה, ובין אם מדובר ברגעים שיש בהן "מחלוקת" עם שוטרים או נהגים אחרים.

כל מה שעליכם לעשות, זה פשוט להתקין מצלמת רכב בחלק הקדמי שלו, ליד המראה הקדמית, לוודא שהמצלמה קולטת את כל מה שקורה מסביב, לוודא שהיא מצלמת בצורה ברורה ואיכותית את הכביש וקולטת כמובן גם את החלק הקדמי של הרכב שלכם, וכך אתם יכולים להיות בטוחים, שאם חס וחלילה אתם מעורבים באירוע מסוים ומואשמים שעברתם על החוק או כל דבר אחר, יש לכם תיעוד שמלמד שזה לא קרה או שזה לא אשמתכם.

מדוע מצלמת רכב עדיפה על מצלמות אחרות

אנשים שלא מחזיקים מצלמות רכב, נוהגים לתעד את הסיטואציה אחרי שהאירוע נגמר באמצעות מכשיר סלולר. זה אומנם נכון, למשל במקרים בהם מישהו פוגע ברכב שלכם, יש לתעד את מספר הרכב שלו או כל פרט אחר שיכול לעזור לכם.

אך כפי שאפשר להבין, זה לא מתעד את האירוע עצמו אלא רק את התוצאות שלו, ומכאן אי אפשר לדעת ולהחליט מי אשם, מי אחראי ומה בדיוק ההשלכות של הסיטואציה עליכם. זאת אפשר לדעת רק באמצעות מצלמות רכב.