צור קשר
משלוחים חינם לכל הארץ!

ביטולים והחזרות



אתר כזה פועל בהתאם למה שנקבע בחוק הישראלי לגבי ביטולי עסקאות ולגבי החזרות של מוצרים. כל לקוח של החנות יכול לפעול גם הוא בהתאם להנחיות של חוק הגנת הצרכן. יש לדעת כי בחוק נקבעו דמי ביטול נקובים לעסקה העומדים על לא יותר מ-5% ממחיר המוצר או על מאה ש"ח (לפי הסכום הנמוך מבין השניים). אם ראה האתר שנגרם לו נזק מביטולה של עסקה כלשהי, בין אם הדבר בא לידי ביטוי בירידת ערך או בכל צורה אחרת בשל סיבה כלשהי, הרי שעומדת לו הזכות לתבוע את אותם נזקים מהמבטל.

 

מוצרים מתחת ל-1,000 ש"ח ניתן להחזיר תוך 30 יום ללא דמי ביטול.

 

משתמשי האתר צריכים לדעת שמוצר פגום שקבלו ומוצר אחר שהתקבל במקום המוצר שהזמינו הם כאלו שניתן להחזירם לחנות. לאתר כזה מחלקת שירות לקוחות שתשמח לעזור תוך וידוא טענותיו של כל לקוח וטיפול מהיר בבעייתו. על הלקוחות לדעת כי טענות שאינן מוצדקות יגררו דרישה מצד האתר לתשלום של דמי ביטול, של עלויות משלוח ושל דמי הטיפול. לעומת זאת, כל עוד האחריות על הטעות היא של האתר, העלויות יחולו עליו ולא על הלקוח.

 

מוצר שיוחזר לאתר חייב להיות שלם לחלוטין, ארוז בתוך אריזתו המקורית וללא כל נזק. במקרי החזרה בשל טעות במשלוח או חוסר שביעות רצון מצדו של הלקוח, כל לקוח נדרש לעמוד בדרישות אלה כדי לקבל טיפול הולם ומהיר מהאתר בכל הקשור להחזרת מוצר. האתר מציג תמריץ חשוב ומיוחד שבזכותו יכול כל לקוח להחזיר מוצרים מבלי לשלם את דמי הביטול ומבלי לספק כל הסבר עד לשלושים יום לכל היותר (זאת כאמור, כשמדובר במוצר ללא נזק, שלם וארוז בצורה המקורית).